Disqus Shortname

ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ Ο 30 ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΩΓΕΙΑΝΟΣ (ΒΙΝΤΕΟ)



Προφυλακίστηκε ο 30χρονος ανωγειανός μετά την απολογία του - Βέρρας: Το όπλο που παρέδωσε η οικογένεια Ξυλούρη δεν είναι το πραγματικό

Κάτω από ισχυρά μέτρα ασφαλείας 
και παρουσία πολλών συγγενών, φίλων και συγχωριανών του οδηγήθηκε στο δικαστικό μέγαρο Ρεθυμνου ο νεαρός Μανώλης Καλομοίρης .



Κάτω από ισχυρά μέτρα ασφαλείας και παρουσία πολλών συγγενών, φίλων και συγχωριανών του οδηγήθηκε στο δικαστικό μέγαρο Ρεθύμνου ο νεαρός Μανώλης Καλομοίρης χθες το πρωί.
Μετά από τρεις ώρες ανακριτικής διαδικασίας, ο 30χρονος οδηγήθηκε από τους αστυνομικούς στο όχημα που θα τον μεταφέρει στις φυλακές. Λίγα λεπτά νωρίτερα εισαγγελέας και ανακρίτρια έκριναν από κοινού ότι πρέπει να προφυλακιστεί για την κατηγορία της ανθρωποκτονίας με δόλο σε βάρος του 30χρονου Γιώργου Ξυλούρη το βράδυ του περασμένου Σαββάτου.
Ο νεαρός βγαίνοντας - συνοδεία των αστυνομικών - από την πίσω είσοδο του δικαστικού μεγάρου κοίταξε συγγενείς και φίλους που ήταν συγκεντρωμένοι και του φώναξαν λόγια συμπαράστασης.
Λίγη ώρα νωρίτερα είχε απολογηθεί - συγκλονισμένος όπως ανέφεραν οι δικηγόροι του - για τα όσα συνέβησαν το βράδυ του Σαββάτου.
"Ο πατέρας μου ήταν ο άγγελος μου", είπε κατά την απολογία του ο Μανώλης Καλομοίρης, ο οποίος "έσπασε" αρκετές φορές.
Μεταξύ άλλων, μίλησε για το πώς ένιωσε όταν είδε σκοτωμένο τον πατέρα του, υπογραμμίζοντας "δεν θα ξεπεράσω ποτέ αυτή την εικόνα", ενώ έκανε εκτενή αναφορά στο θέμα του όπλου που παραδόθηκε από την πλευρά της οικογένειας Ξυλούρη.
Ο 29χρονος ξεκίνησε την απολογία του από την στιγμή, που, όπως λέει, εμφανίστηκε μπροστά του ο Γιώργος Ξυλούρης αναζητώντας τον πατέρα του και χρησιμοποιώντας διάφορους χαρακτηρισμούς : "Όταν του ζήτησα εξηγήσεις γιατί τον ψάχνει άρχισε να βρίζει με τις φράσεις «είναι ρουφιάνος και είστε γκεσταμπίτες όλοι σας» αλλά «έλουζε» και με άλλους ακατανόητους χαρακτηρισμούς τον πατέρα μου". Αναφέρθηκε στη χειροδικία μεταξύ των δύο και επισημαίνει ότι το συγκεκριμένο επεισόδιο προκλήθηκε από τον Ξυλούρη αλλά έληξε πολύ γρήγορα.
Στη συνέχεια περιέγραψε το πώς κατέβηκε από το σπίτι όταν άκουσε τις φωνές της μητέρας του και πως θόλωσε το μυαλό του και πυροβόλησε όταν αντίκρισε πεσμένο στο οδόστρωμα τον πατέρα του: " Βλέποντας ότι ο πατέρας μου ήταν σωριασμένος στο οδόστρωμα και πυροβολημένος στο στήθος, από το όπλο του Ξυλούρη που κρατούσε ακόμη στα χέρια του δίπλα του και τη μητέρα μου από δίπλα να ουρλιάζει και να καταριέται τον Ξυλούρη, θόλωσε το μυαλό μου από το τραγικό και συνάμα εφιαλτικό σκηνικό που δε μπορώ να ξεχάσω, ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μου, τυφλώθηκα και δεν έβλεπα τίποτα πια μπροστά μου, με ανείπωτο πόνο ψυχής και κυριευμένος από συναισθήματα βαθιάς θλίψης και οργής, το μόνο που μπορώ να θυμηθώ ήταν η ενστικτώδης αντίδρασή μου να στρέψω το όπλο που κρατούσα προς το μέρος του και ο οποίος βρισκόταν πια ακριβώς δίπλα μου και να τον πυροβολήσω, σχεδόν από μηδενική απόσταση, χωρίς να θυμάμαι πόσες φορές πυροβόλησε το όπλο μου".
"Αυτό που ακόμα και σήμερα αισθάνομαι και δεν πρόκειται ποτέ μου να ξεπεράσω, όσα χρόνια και να περάσουν και μέχρι να πεθάνω, είναι ο σκληρός και ανείπωτος πόνος που ένιωσα και τα βαθιά συναισθήματα θλίψης και οργής που με κυρίευσαν τη στιγμή που αντίκρισα την εικόνα του πυροβολημένου και ξαπλωμένου στο οδόστρωμα πατέρα μου, από τα χέρια του στεκόμενου δίπλα από αυτόν, με το όπλο στο χέρι, αλλά και την μητέρα μου που ούρλιαζε συνεχώς από δίπλα και έβριζε και καταριόταν τον Ξυλούρη. Θέλω να πιστέψετε ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες δε νομίζω πως υπάρχουν άνθρωποι που το μυαλό τους να μη θολώσει, το αίμα να μην ανέβει στο κεφάλι τους και τυφλωμένα να μην αντιδράσουν ενστικτωδώς, όπως δηλαδή αντέδρασα εγώ".
ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΠΛΟ ΛΕΕΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ 3ΟΧΡΟΝΟΥ
Από την πλευρά του, ο δικηγόρος του 30χρονου Διονύσης Βέρρας σε δηλώσεις που έκανε μετά την ανάκριση, υποστήριξε πως η οικογένεια του Γιώργου Ξυλούρη, δεν προσκόμισε το αληθινό όπλο στις αστυνομικές αρχές, καθώς στον τόπο του συμβάντος υπάρχει ζευγάρι κάλυκα και βολίδας που θεωρεί ότι δεν αντιστοιχούν στο κατατεθέν όπλο.
“Σκεφτείτε λίγο αυτόν τον άνθρωπο που είναι κατηγορούμενος με τόσο βαριά κατηγορία και τον πατέρα του δυο μέτρα κάτω από τη γη. Λέει ότι αν κάποιοι ήταν εκεί πράγματι ας πουν και μιλήσουν να πουν τι συνέβη. Όμως, ανεξάρτητα αν θα βρεθούν και θα μιλήσουν κάποιοι αυτόπτες μάρτυρες, είναι τόσο καθαρό το αποδεικτικό υλικό από την άποψη των ευρημάτων που δεν υπάρχει αμφιβολία πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης.
Με απόλυτο σεβασμό στην οικογένεια, το όπλο το οποίο προσκομίστηκε στην αστυνομία ως όπλο του θανόντος που φέρεται ότι δήθεν ήταν αυτό που είχε στον τόπο του συμβάντος, δεν είναι το αληθινό όπλο. Δυστυχώς, όμως γι αυτούς που επινόησαν την προσκόμιση ενός ψεύτικου όπλου, τα ευρήματα που υπάρχουν στον τόπο του συμβάντος και τα έχει περισυλλέξει η ασφάλεια δεν αφήνουν κανένα περιθώριο από το να καταλύσουν πέρα ως πέρα το ψεύτικο αποδεικτικό μέσο. Υπάρχει ζευγάρι κάλυκα και βολίδας από την πραγματογνωμοσύνη το οποίο ζευγάρι κάλυκα και βολίδας, προέρχεται από συγκεκριμένο φυσίγγιο διαμετρήματος 9x19, άσχετου με το διαμέτρημα του φυσιγγίου που έχει το όπλο του 29χρονου κατηγορουμένου. Στον τόπο του συμβάντος υπάρχει κάλυκας και βολίδα, δίπλα σε αυτές του κατηγορούμενου, που έχει παιχτεί από άλλο όπλο. Και η οικογένεια έφερε άλλο όπλο. Άρα τι είναι ψευδές; η ύπαρξη του κάλυκα και της βολίδας στον τόπο του συμβάντος ή το όπλο που προσκόμισαν που είναι ψευδές”;
Από την πλευρά της, η δικηγόρος Αλεξάνδρα Σπανάκη τόνισε: “Η πραγματογνωμοσύνη είναι προφανές ότι κατατείνει στην πλήρη απόδειξη των ισχυρισμών του κατηγορουμένου από την πρώτη στιγμή. Έζησε μια οδυνηρή απολογία γιατί χρειάστηκε να επαναλάβει όσα εκείνος έζησε. Ήταν μια τραγική εμπειρία. Το να εισφέρει κάποιος το οποιοδήποτε αποδεικτικό υλικό εκ των υστέρων πουθενά δεν ωφελεί. Θρηνούν οι οικογένειες, αλλά θρηνούμε και εμείς γιατί ένας άνθρωπος που είχε όνειρα και ζωή μπροστά του βρίσκεται ξαφνικά υπόλογος απέναντι στον νόμο με μια πολύ σοβαρή κατηγορία”.
Είπε μια χαρακτηριστική φράση: "Ο πατέρας μου ήταν ο άγγελός μου. Τον είχα εγώ σαν παιδί μου". Αντιλαμβάνεστε λοιπόν εκείνη τη στιγμή που συνειδητοποιεί τον θάνατο του πατέρα του σε πόσο δύσκολη θέση βρέθηκε”;

ΠΗΓΗ : goodnet.gr