ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΜΟ, ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΣΤΟ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ, ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΗΔΗ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ, ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΣΗΚΩ ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΙΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΛΩΧΕΡΑ ΔΩΣΑΜΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ!!! Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΗΠΑ – #DisruptTexts: Θεωρούν τον Όμηρο σεξιστή και τον κόβουν από σχολείο
29 Δεκεμβρίου 2020 Polls and Politics Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής
To κίνημα και οι υπερβολές της «πολιτικής ορθότητας» φαίνεται πως σαρώνει και τον χώρο της Παιδείας. Έχουν αρχίσει να πληθαίνουν οι φωνές κριτικής, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, απέναντι σε κλασικά κείμενα λογοτεχνίας, όπως είναι τα έργα του Όμηρου και του Σαίξπηρ. Σε εξέλιξη βρίσκεται μια επιχείρηση προσπάθειας παρεμπόδισης των Αμερικανών μαθητών από την πρόσβαση τους σε έργα κλασικής Λογοτεχνίας, όπως ο Βασιλίας Ληρ ή η Οδύσσεια κατηγορώντας τα κείμενα για βία και ρατσισμό. Τα γεγονότα έφερε στο προσκήνιο με άρθρο της η εφημερίδα «Wall Street Journal».
Με το σύνθημα #DisruptTexts («Διακοπή κειμένων»), ιδεολόγοι, δάσκαλοι σε σχολεία αλλά και «ταραξίες» του Τwitter διαδίδουν θεωρίες κατά των κλασικών κειμένων – από τον Όμηρο έως τον Φ. Σκοτ Φίτζεραλντ. Κεντρικό τους σύνθημα είναι ότι στη σημερινή εποχή δεν έχουν θέση στην παιδαγωγική κείμενα που γράφτηκαν 100 χρόνια και πίσω και περιγράφουν περιστατικά βίας, ρατσισμού, μισογυνισμού που αφορούσαν άλλες κοινωνιές παρωχημένες πλέον. Θεωρούν πως «μπερδεύουν» ψυχολογικά τους νέους και τους μεταδίδουν λάθος μηνύματα συμπεριφοράς.
Σύμφωνα με την θεωρία τους, τα παιδιά δεν θα πρέπει να διαβάζουν έργα που δεν παραπέμπουν σε οτιδήποτε άλλο από την γλώσσα και τις συμπεριφορές που χρησιμοποιούμε σήμερα – ειδικά εκείνα τα έργα στα οποία ο ρατσισμός, ο σεξισμός, ο αντισημιτισμός και άλλες μορφές μίσους είναι ο «κανόνας». Με άλλα λόγια θέλουν και ζητούν να «διαγραφούν» από σχολικά κείμενα έργα του Ομήρου, του Σαίξπηρ, του Νίτσε και πάρα πολλών άλλων κλασσικών.
«Είμαστε πολύ περήφανοι να λέμε ότι η Oδύσσεια αφαιρέθηκε φέτος από το πρόγραμμα σπουδών!» αναφέρουν καθηγητές του σχολείου της Μασσαχουσέτης που έκοψε την Οδύσσεια από την διδασκαλία στις τάξεις του Δημοτικού, θεωρώντας ότι ο Ομηρος γράφει σεξιστικά και ρατσιστικά!
Τα ίδια πιστεύει και η γνωστή μυθιστοριογράφος Πάτμα Βενκατραμάν, όπως γράφει σε άρθρο της στη σχολική επιθεώρηση «School Library Journal», σύμφωνα με το δημοσίευμα της «Wall Street Journal».
«Κανένας συγγραφέας δεν είναι αρκετά πολύτιμος», όσο μεγάλος και αν είναι, για την μυθιστοριογράφο Βενκατραμάν.
ΠΗΓΗ: https://pollsandpolitics.gr/ipa-disrupttexts-theoroun-ton-omiro-sexisti-kai-ton-kovoun-apo-scholeio/
ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟΥ: http://www.topontiki.gr/article/422318/disrupttexts-kinima-poy-aporriptei-toy-klasikoys-syggrafeis-ektos-ylis-i-odysseia
«DisruptTexts»: Το κίνημα που απορρίπτει του κλασικούς συγγραφείς – Εκτός ύλης η «Οδύσσεια», «σεξιστής» ο Όμηρος!
\Θεωρίες κατά των κλασικών κειμένων -από τον Όμηρο έως τον Φ. Σκοτ Φίτζεραλντ- διαδίδουν δάσκαλοι και καθηγητές σχολείων, ιδεολόγοι κριτικής θεωρίας με το σύνθημα #DisruptTexts («Διακοπή κειμένων»).
Σύμφωνα με τη θεωρία τους, τα παιδιά δεν πρέπει να διαβάζουν έργα που παραπέμπουν σε οτιδήποτε άλλο πέρα από τη γλώσσα που χρησιμοποιούμε σήμερα και κυρίως κείμενα στα οποία πρωτοστατούν ο ρατσισμός, ο σεξισμός, ο ανιτσημιτισμός και άλλες μορφές μίσους...
Πρόκειται για μια επιχείρηση παρεμπόδισης των μαθητών από την πρόσβασή τους στη Λογοτεχνία, γράφει σε άρθρο της η εφημερίδα «Wall Street Journal».
«Είμαστε πολύ περήφανοι να λέμε ότι η Oδύσσεια αφαιρέθηκε φέτος από το πρόγραμμα σπουδών» αναφέρουν καθηγητές σχολείου, χαρακτηρίζοντας τον Όμηρο ως ρατσιστή και σεξιστή, με τη μυθιστοριογράφο Πάτμα Βενκατραμάν να επισημαίνει ότι «κανένας συγγραφέας δεν είναι αρκετά πολύτιμος».
Η εκστρατεία «διακοπής κειμένων» έγινε πρόσφατα γνωστή όταν η Λορένα Ζερμάν, δασκάλα που τάσσεται κατά του ρατσισμού, ισχυρίστηκε ότι πολλά κλασικά γράφτηκαν πριν από 70 χρόνια:
«Σκεφτείτε την αμερικανική κοινωνία πριν από τόσα χρόνια και τις αξίες που διαμόρφωσαν στη συνέχεια αυτό το έθνος. Αυτό είναι που υπάρχει σε αυτά τα βιβλία» τόνισε, για να λάβει την καυστική απάντηση της Τζέσικα Κλουές, συγγραφέως μυθοπλασίας νεαρών ενηλίκων.
«Αν νομίζεις ότι ο Χόθορν βρισκόταν στο πλευρό όσων επικρίνουν τους πουριτανούς, τότε είσαι απολύτως ηλίθια και δεν πρέπει να έχεις τον τίτλο της καθηγήτριας στο βιογραφικό σου στο Τwitter»
Η απάντηση αυτή προκάλεσε "βομβαρδισμό" σχολίων, με χρήστες του διαδικτύου να κατηγορούν τη συγγραφέα για ρατσισμό και "βία", ενώ πολλοί ήταν αυτοί που ζήτησαν από τον εκδοτικό οίκο «Penguin Random House» να ακυρώσει το συμβόλαιό της.
Ωστόσο, μετά από μια αυτοκαταγγελτική επιστολή της Τζέσικα Κλουές, ο εκδότης συνέχισε την συνεργασία του μαζί της.
«Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για τον απρόκλητο θυμό μου προς τη Λορένα Ζερμάν. Έχω δεσμευτεί να μάθω περισσότερα για τη σημαντική δουλειά της κυρίας Ζερμάν με το #DisruptTexts. .Θα προσπαθήσω να το κάνω καλύτερα.» έγραψε, κάτι που ωστόσο, δεν εμπόδισε τον συνεργάτη της, Μπρουκς Σέρμαν, να καταγγείλει τις «ρατσιστικές και απαράδεκτες» απόψεις της, τερματίζοντας την επαγγελματική τους σχέση.
Πάντως, η εκστρατεία για λογοκρισία των κλασικών, συνεχίζεται έχοντας μάλιστα αποτελέσματα...
«Είναι τραγωδία το γεγονός ότι, αυτό το κίνημα κατά της διανόησης με στόχο την απαγόρεση των κλασικών κερδίζει έδαφος μεταξύ των εκπαιδευτικών και της εκδοτικής βιομηχανίας», επισημαίνει ο συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας Τζον ντελ Αρόζon, υποστηρίζοντας με θέρμη τις απόψεις της Τζέσικα Κλουές, τονίζοντας ότι «η διαγραφή της ιστορίας των μεγάλων έργων περιορίζει μόνο την ικανότητα των παιδιών να μορφωθούν σωστά»
«Έχει δίκιο. Εάν υπάρχει κάτι κακό στην κλασική λογοτεχνία, πηγάζει από τη μη διδασκαλία της. Οι μαθητές που δεν δικαιούνται να διαβάσουν θεμελιώδη κείμενα, μπορεί να φανταστούν τον εαυτό τους τυχερό... αυτό είναι που θέλουν οι άνθρωποι που στηρίζουν την εκστρατεία #DisruptTexts - αλλά σε σύγκριση με τους καλύτερα μορφωμένους συνομηλίκους τους, θα υποφέρουν από γλωσσική φτώχεια και πολιτιστικές αναφορές. Το χειρότερο, δεν το γνωρίζουν καν», επισημαίνει στο άρθρο της η εφημερίδα «Wall Street Journal»
Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ: https://disrupttexts.org/about/
ΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ: https://disrupttexts.org/about/
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση
του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας
μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου.
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να
εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως
αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
πηγη https://esy-kallitheasrodoy.blogspot.com/