(ΒΙΝΤΕΟ) ΜΕΡΟΣ 8ο ΟΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ
Και ενώ η εισηγητική έκθεση του νόμου για το Επιτελικό Κράτος μιλεί για την εδραίωση ενός κράτους δικαίου όπου όλοι θα απολαμβάνουν ασφάλεια, ισονομία, δικαιοσύνη και διαφάνεια.
ΣΤ. ΣΟΥΦΛΕΡΟΣ: ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΗΝ Κ. ΕΦΡΑΙΜΙΔΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4622/2019 ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΘΡΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΑΣ. Ο ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΕΣΑΣ.
Ε. ΕΦΡΑΙΜΙΔΟΥ: ΒΑΣΙΚΑ, ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΕΤΑΙ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ Ή ΑΠΛΑ ΑΝΑΜΟΧΛΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ:
«ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΙΔΕΑ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ –ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΝΝΟΙΕΣ – ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΩΡΙΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΡΩΣΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΙΧΑ ΤΟΝΙΣΕΙ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Κ ΑΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ» ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΩΡΙΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΥΡΩΣΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ!
«…ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ –ΑΚΟΥΤΕ- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΥΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ …»
– ΕΔΩ ΠΛΕΟΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΩΣ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΠΑΝΩ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ…
ΣΤ. ΣΟΥΦΛΕΡΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
Ε. ΕΦΡΑΙΜΙΔΟΥ: ΕΓΩ ΤΡΟΜΑΖΩ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Κ. ΣΟΥΦΛΕΡΕ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ ΚΤΛ ΝΑ ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΛΑΙΓΑΜΕ.
ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ «ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ..» ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΚΡΑΤΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΝ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΜΙ, ΑΝ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΩΣ ΜΙΑ ΟΛΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ; ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΟΙΚΩ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΩ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ;
ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΟΥ! ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΧΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΜΕ Ή ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
«ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝΕΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ»
ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ. ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ, ΟΥΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΟΥΤΕ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑ, ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ…
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ;
ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΕΝΑΣ ΦΤΩΧΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ. ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΥΡΩΣΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ. Ο ΦΤΩΧΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΓΙΝΕΙ, ΕΓΙΝΕ!
ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ!
ΣΤ. ΣΟΥΦΛΕΡΟΣ: ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ;
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ..
Ε. ΕΦΡΑΙΜΙΔΟΥ: ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ: «ΟΡΙΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ Ν Α ΣΥΜΒΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ». ΑΥΤΗ Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ.
ΣΤ. ΣΟΥΦΛΕΡΟΣ: ΝΑΙ, ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΟΜΩΣ, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ.
Ε. ΕΦΡΑΙΜΙΔΟΥ: ΑΚΡΙΒΩΣ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΠΟΝΤΑΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Κ. ΣΟΥΦΛΕΡΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΟΧΙ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΕΝΝΟΙΑ, ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΠΟΛΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΤΛ. ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΥΠΗΡΧΕ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΤΛ.
ΟΜΩΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. ΑΝ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΗ, ΙΑΤΡΙΚΗ… ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ, ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ, ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ… ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ.
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΚΑΛΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ: «ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ, ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ…». ΚΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑΝ, ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΕΙΑ, ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ, Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΤΗΚΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΒΙΔΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙ. ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.
ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ… Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. ΜΕΧΡΙΣ ΕΚΕΙ.
ΟΛΟΙ… ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ.. ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΑΝ ΣΤΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΑ. ΜΟΛΙΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΝ… ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΑΡΤΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΣΤ. ΣΟΥΦΛΕΡΟΣ: ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΜΕΙΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΩ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ…»
ΝΑ ΑΝΑΔΟΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΕΛΕΦΘΕΡΟΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ, Ή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΕΣΜΑ
ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ
ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ.
Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ